Schnitzel, ris, sås och sallad!

Ska jag äta snart!
Daniel får laga maten, så ska jag göra en sallad som innehåller; tomat, gurka, isbergssallad, svarta oliver, fetaost och majs.
Idag har vi varit inne i Skövde igen, jag hittade ett par skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitsnygga skor på Skopunkten som jag ska köpa.
Jag ville kolla på The Hills medan vi åt, men det ville inte Daniel.. Hur kan man inte vilja kolla på den serien?! Aja..
Nu ska jag börja förbereda salladen, är mycket hungrig. Bloggar kanske senare om vad vi har planerat veckorna framöver, och jag SKA verkligen försöka lägga in fler bilder, och då måste jag ju såklart bli bättre på att ta bilder..
Här är i allafall en bild på mig, om ni har glömt hur jag ser ut...
Ciaaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0