Oväntad inkomst

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, jag hade nyss skrivit värsta långa inlägget, och vad råkar jag göra?! Radera allt, SKIT. Aja, jag får väl helt enkelt börja om från början..Grr.

Idag vaknade jag av att grannen spelade hög musik, som vanligt. Blev sur på en gång. Plötsligt började det regna, åska och blixtra, mitt humör blev inte precis bättre. Försökte kolla på TV, men det gick inte på grund av vädret.
Gick upp och knäppte på radion på högsta volym och gick runt och dansade i köket medan jag försökte hitta något ätbart, men jag hittade ingenting, så jag sket i det.
Senare kom mamma hem med grillad kyckling, mimosasallad och grillpotatissallad. I samma veva kom Helene hit också. När jag hade ätit upp gick vi ner på stan för att kika lite. Jag hittade en söt, hög svart kjol på JC. Vi gick senare upp till bankomaten för att kolla hur mycket pengar vi hade, jag hade tydligen fått halva studiebidraget in på mitt konto.. så, tack för det!
Efter det kilade vi ner till Kappahl, jag köpte en BH och tre trosor. När vi skulle betala ringde Tommy och berättade att han var påväg in till stan, så när vi var klara gick vi ut och mötte upp honom. Helene skulle övningsköra till affären, men de släppte av mig hemma först, för jag kunde inte gå på grund av två feta skavsår, hatar skavsår alltså..
Nu sitter jag hemma, ska snart börja att packa, i morgon åker jag till Daniel, vet inte hur länge jag blir borta. Men det ska bli roligt att träffa honom.
Nu kurrar magen lite faktiskt, ska se om det finns något gott att mumsa på, jag lägger ut bilder på sakerna jag shoppade idag senare, håll utkik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0