Mer frukost åt mig!

Såg nyss klart på begravningen av Michael Jackson på TV:n, började grina när de anhöriga höll sina tal..

Annars har jag inte gjort så mycket sen sist jag skrev, kilade ner på stan och köpte refillkort. Sen när jag kom hem hade jag så fruktansvärt tråkigt så jag knäppte en massa kort på mig själv, inte så seriösa bilder precis. Haha, snacka om att ha tråkigt.. Jaja, struntsamma. Men jag har inte orkat göra någonting speciellt idag, är alldeles för trött! Man måste ju få ha sådana dagar också, eller hur? Och det är ju rätt så kul att knäppa kort på sig själv..
Vad ska jag hitta på nudå? Hm... Ska nog äta lite jordgubbar och kika på TV. Sen blir det sängen, måste sova mer om nätterna, så jag inte är så trött om dagarna. Och jag ska börja äta frukost oftare också, jag märker vilken skillnad det gör, man blir mer piggare och orkar mer.
Anyway, nog babblat från min sida. Godnatt!



Såhär ser jag ut nu, typ den enda seriösa bilden jag tog på mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0