Lördag

Idag vaknade jag först halv elva ungefär, av att mamma och Moa åkte iväg och Buster började skälla. Sen såg jag att mobilen hade lagt av under natten, suck.. Den gör så ibland nu, eftersom jag tappade den i toan (nej, jag hade inte suttit på toaletten innan) förut. Så jag knäppte på den, svarade på ett sms jag hade fått av Daniel och somnade sedan om. Sen vaknade jag av att Helene ringde vid ett tror jag det var, och frågade om jag ville komma dit och käka middag med henne senare. Så jag ska snart ta och cykla dit.
Jag tar med mig datorn till Helene, så jag bloggar mer sen, ni ska ju få bilder från igår när jag var hemma hos Alice. Och gissa om chokladfonduen var god? Doppade en massa frukt i den, helt underbart gott! Haha. Så kika in senare, då har jag troligtvis lagt upp bilder och skrivit lite om gårdagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0