Konstiga drömmar

Jag har kommit in i någon slags drömperiod där jag drömmer sjukt mycket och sjukt konstiga saker.. Inatt drömde jag till exempel att jag färdades tillbaka till 1993, fast jag var lika gammal som jag var nu. Hur som helst, ingen trodde på mig att jag kom från framtiden, så för att övertyga alla om att jag var från framtiden, så skrev jag hela berättelsen om Lejonkungen, eftersom den kom ut på bio 1994. Haha, helt sjukt.

Aja, nu duschar Daniel, jag är redan klar. Vi ska snart åka in till Skövde, staden som ingen behövde. Nä, skojar bara. Där ska vi försöka fixa pass, sen ska jag shoppa lite. Efter det ska vi käka något och avsluta dagen med bio. Trevligt värre.
I morgon åker jag, Daniel och Mattias till Liseberg. Tidigt på morgon, så jag ska inte vara vaken länge ikväll. Men det ska bli roligt med Liseberg, vi får se vad jag vågar åka..

Daniel och Mattias

Kommentarer
Postat av: Malin

Åååh min livsglöd,kom hem snart! Fast jag åker på festival på torsdag, sen kommer jag hem på söndag. Hemma 1 vecka, sen den 1o augusti åker jag ner till pappa.. Hoppas vi ses snart å att du får kul på Liseberg, älskar dig jätte mycket å saknar dig mer <3

2009-07-27 @ 12:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0