Inga fallna träd stoppar mig!

Jag tänkte blogga lite mer, men gör det i ett nytt inlägg, det andra inlägget blev hyfsat långt.
Idag jobbade jag som sagt min sista dag, underbaaart! Haha, nu har jag nog uttryckt min glädje nog.

Cyklade den gamla vanliga vägen till jobbet, men tror ni inte att flera träd hade fallit ner och blockerat vägen? En smart person skulle nog cykla tillbaka och ta en annan väg, men inte jag! Jag hoppade av cyklen och bar den över träden som blockerade min väg. Tog lite längre tid än vanligt att komma fram, men fram kom jag i allafall!

Senare ikväll ska jag nog ut och promenera lite, kan ju inte springa längre, eftersom vägen där jag springer är som sagt blockerad av träd.. Men om jag kunde ta mig framåt på den vägen med en cykel, borde jag i och försig kunna springa där.. Aja, vi får se!

I morgon ska jag sova ut, sen ska jag ner på stan och kika på mobiler, hoppas mobilen som jag vill ha har kommit ut i butik, så jag kan få kika på den.
Sen får vi se vad resten av morgondagen har att erbjuda!


Inga fallna träd stoppar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0