Huuuungrig

Tjollahopp!
Nu sitter jag här vid datorn, Daniel duschar. Tydligen fick han för sig att han skulle använda schampo och balsam.

Daniel: Vilket ska man ha i först?
Jag: Schampo
Daniel: Vilken är det, den gröna eller vita?
Jag: Gröna
Daniel: Vad händer om man har i balsamet för länge?
Jag: Då ramlar håret av.
Daniel: Säger du det?
Några minuter senare...
Daniel: Nu är ju mitt hår alldeles tjejigt!

Vi ska röja upp lite här hemma nu, sen ska vi åka och handla mat, Tacos (Hallelujah!!). Sen har jag ingen aning om vad vi ska hitta på, borde egentligen röja upp lite här hemma. Men vi får se helt enkelt. Förlåt för en dålig uppdatering, ska försöka skärpa mig nu och blogga lite idag om vad vi har gjort och så.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0