Dåligt väder i repris

Idag är det dåligt väder - Igen! Suck.. Så jag kunde inte jobba idag igen. Vilket inte heller är så bra, eftersom jag har bara en dag kvar att jobba, och det blir på måndag nu.
Jag vaknade runt halv två tror jag.. kommer inte ihåg. Gick upp och åt lite frukost och kikade på TV. Efter det knäppte jag igång radion på högsta volym (nja, kanske inte högsta) och försökte vakna till lite medan jag plockade undan här hemma. De andra kommer hem ikväll, så det läre ju se städat ut när de kommer. Pratade med Sandra i telefon i en timme också, om allt och ingenting. Har lite mer att plocka undan, ska göra det alldeles strax. Sen ska jag måla om mina naglar också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0