Chooooklad

Sitter hemma hos Madde nu och umgås med henne och Sarah. Vi har inte gjort något speciellt, pratat, skrattat och kikat på TV. När jag kom hit fick jag värsta chokladbegäret, så vi gick till macken så jag fick köpa lite choklad, och OJ så gott det var! Känns som jag får ta en springtur i morgon..
Det gick bra på jobbet idag, dagen gick faktiskt ganska fort. Vädret har dock inte varit det bästa - gråmulet och regn. Men det är skönare att jobba i sådant väder än sol och hetta. Det vädret får gärna komma när jag har slutat jobba, vilket blir i morgon, min sista dag! Jippie! Snacka om att det kommer bli härligt att få sova ut om dagarna, om jag vänder på dygnen blir jag inte så förvånad...
Jag ska väl snart ta och  cykla hemåt, har en tvätt som inte hänger sig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0