40 grader...

Har det varit ute idag, sjukt varmt! Det var inte roligt att jobba kan jag meddela er! Det enda positiva under min arbetsdag var att jag fick plantera lite blommor innan jag cyklade hemåt, eller ja, det var väl rätt så kul, förutom att jag grävde i ett myrbo och blev attackerad av de små aggresiva insekterna. Fick ett och annat bett.
Igår efter jobbet cyklade jag till Sarah som var hemma hos John. Båda tyckte att det var så varmt ute så vi slängde oss ( snarare krypte ner, eftersom vattnet var så kallt ) i poolen, men vi doppade oss! När det blev alltför kallt gick vi upp. Sen bjöd Johns mamma på milkshake. Efter den sockerbomben blev vi ju tvungna att motionera! Men Sarah hade ingen cykel, så hon fick sitta på min pakethållare. Och det var inte alls lätt att balansera kan jag säga, vinglade fram på vägen, men vi gjorde ingen vurpa, utan kom hem helskinnade! Tack och lov. Senare på kvällen kikade vi på en komedi på TV:n, "Min stora kärlek", har sett den många gånger förut, men den är bra.
Jag sov över hos Sarah inatt, så jag behövde inte cykla långt till jobbet, det var skönt. Men hade väldigt svårt att komma upp ur sängen i morse alltså, kära nån.. Men igår innan jag skulle sova hade jag ungefär 38 graders feber. Det kanske inte låter så mycket, men jag har i vanliga fall 36 grader i kroppstemperatur. Hade frossa, sen blev det varm, sen kallt, varmt, kallt.. ja, ni förstår nog.
Efter jobbet idag lagade jag i ordning en sallad med fetaost, muuuums! Sen lite senare när maten hade smällt lite grann i magen drog jag ut och cyklade en sväng, skulle cykla till en skogstig där man kan jogga, men Sandra hann ringa mig innan jag kom fram och frågade om vi skulle ses en sväng, så jag vände på cykeln och drog dit.
Där bjöds det på jordgubbar, mycket gott! Vi pratade ikapp lite, eftersom vi inte har setts på ett tag, sen kikade vi på ett TV-program på trean, "supersize vs superskinny".
När det var slut cyklade jag hem igen, och slängde mig in i duschen. Nu sitter jag här och lyssnar på Michael Jacksson - Earth song, väldigt bra låt!
Nu ska jag antingen kika på The Hills eller se efter om TV:n visar något bra.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0