"vi är gjorda av saltstänkta stenar!"

Denna dag började med att jag gick ner till frisören vid tio. Slingade och klippte det, tog typ två och en halv timme. Blev riktigt nöjd!
När jag var klar där gick jag upp till furan och hittade Sandra och Alex. Vi satt och fikade ett bra tag, sedan gick vi runt och kikade lite på stan. Jag och Sandra bestämde att vi skulle mötas hemma hos henne senare på kvällen. Jag gick hem och tog tag i mitt rum. Jag städade, dammade, dammsög och torkade golven! Så nu är det rent och fräscht, inte för att det var jättestökigt innan, men men.
Ulrica kom hit och fikade lite, jag liftade med henne till Sandra. Mötte henne nästan precis jag hade klivit ur bilen. Vi gick till hennes stall en snabbis, sedan gick vi och handlade chips till filmen vi senare såg - Eurotrip. Jag har redan sett den massa gånger förut, men inte Sandra. Jag tycker den är så rolig så jag hade inget emot att se den ännu en gång. En film och en chipspåse senare satte vi oss och kikade på skor på nätet. Det finns ju hur snygga stövlar som helst nu! Men jag avvaktar med att köpa ett par ett litet tag till. Det är inte precis så att jag har brist på stövlar.
När klockan närmade sig tio gick jag hemåt, Sandra följde med mig en bit. Direkt när vi kom ut ur hennes lägenhet luktade det hav, jag påpekade detta, och Sandra försökte vara lite poetisk och sa;
- Vi är gjorda av saltstänkta stenar!
Förstod inte så mycket av det citatet, haha. Det klår inte hennes andra citat som hon brukar köra med;
- Ingen vet hur hjulet vrider sig!
 När jag och Sandra sedan gick skilda håll ringde jag Daniel och pratade med honom hela vägen hem.
Nu sitter jag här, lite halvtrött.. Ska nog fortsätta med Twilightboken som jag läser, den är hur bra som helst! Mycket bättre än filmen hittils i allafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0