Torsdag

Nu har jag äntligen dragit mig iväg till Arbetsförmedlingen.. Känns skönt att ha det gjort. Var väl där i cirka en timme. Efter det gick jag till Ungdomsmottagningen och bokade tid. Nere på Alén träffade jag Lisa som också gav mig lite jobb-tips. Så det ska jag försöka sätta igång med också.. Helene ringde mig när jag stod och valde sallad, hon var påväg hem från skolan. Jag hörde knappt vad hon sa för det var så mycket folk på tunnelbanan. Men vi hann snacka ett tag i allafall, alltid lika roligt.
Jag ska snart försöka få tag på Sandra och se när vi ska ta oss en springtur!
I morgon har jag tid hos frisören, ska slinga håret ännu ljusare, och kanske klippa mig på samma gång.. egentligen är väl det smartast? Blir nog en klippning också ska ni se. Har tid klockan halv elva på morgon, så då blir det icke någon sovmorgon för moi.. Hur ska det gå? Haha, närå, bara bra att jag kommer upp vid den tiden.
Kartongerna har jag äntligen rensat klart, det enda som är kvar att göra nu är att städa rummet. Men det blir nog senare, nu är jag alldeles för trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0