Snart bär det iväg!

Tjoho!
Sitter nu här och inväntar Mattias och Cissi. Daniel ligger och vilar. Vi har inte direkt fått mycket sömn inatt, jag somnade väl runt halv sex, Daniel lite senare. Jag kunde inte sova för; det var verkligen varmt i lägenheten, en fluga surrade runt och Sessan mjauade. Klockan ringde sju.. så typ en och en halv timmes sömn.. Fast jag känner mig ganska pigg just nu i allafall, hoppas det sitter i hela dagen.
Och jag hoppas att jag inte har glömt något här heller.. Aja, det viktigaste är nedpackat!

Kommentarer
Postat av: Marita

Hej hej!

Är du intresserad utav hår så rekommenderar jag dig starkt att läsa min blogg. Nu har jag dessutom en tävling där du kan vinna hårvårdskit från Schwarzkopf värda från 500 styck. Ställ gärna dina egna hårfrågor, jag svarar med glädje. Ha det så bra =)

2009-08-14 @ 09:42:50
URL: http://frisortips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0