Rrrriiiiiing

I morse, eller ja, vad var klockan nu igen.. aja, typ två, så ringde Daniel och väckte mig. Alla ringer och väcker mig på morgonen/dagarna nu på senaste tid, men det gör mig ingenting! Det är bara bra att jag kommer upp ur sängen någon gång.
Efter ett tag avbröts vårat samtal för han var ute och åkte bil, så det var ingen bra mottagning. Jag gick upp och gjorde i ordning frukost/lunch - Nudlar! Jag tröttnar aldrig på att käka nudlar, tycker det är lika gott varje gång!
När min mage var full gick jag ner till garaget och fortsatte att gå igenom mina kartonger med saker jag har samlat på mig genom åren. Och jag säger bara; Snacka om att jag har samlat på mig en massa skit! Typ i en kartong låg det massor med tomma papper, några hade jag skrivit "hej" på och så vidare. I början satt jag tålmodigt och kollade igenom alla papper ifall det var något att spara, men när det bara var skräp hela tiden så försvann mitt tålamod så jag slängde alla papper istället.
Jag har fortfarande mycket kvar att gå igenom, men jag tog en liten paus nu. Ska försöka städa upp lite på mitt rum också, jag frågade om Daniel kunde göra det, men han ville ha 500 kr för det, så jag får väl göra det själv då..
Hm, börjar bli hungrig igen.. Nudlar är gott, men inte så värst mättande..


Kom på att jag måste färga håret också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0