Kryssning och bruten nagel

I morgon åker vi iväg på kryssning! Ska bli roligt. Mattias och hans flickvän Cissi kommer hit vid nio på morgonen typ, sen åker vi till Stockholm och väntar in färjan. Blir borta tills på Onsdag.
Nu sitter Daniel på toa, jag sitter här och roar mig vid internet..


Oj så road man kan se ut! host...


Fixat mina naglar har jag också gjort, eller ja, tagit bort alla lager med gammalt lack, ska nog lacka om dem snart. Typiskt nog har  en naglar gått av :(


Snyft... Aja, det kunde vara värre! Fler naglar hade kunnat gått av!


Jag försökte klaga hos Daniel, men han satt och spelade Diablo två.. Inte på bilden, men ändå.


Jag försökte klaga hos Sessan också, men hon låg mest och såg nöjd ut..

Kommentarer
Postat av: sarah h

KOM HEEEEEEEEEEEEEM!!!!!!! :'( <3<3

2009-08-10 @ 02:52:11
Postat av: *Em

Hej! Allt bra ? :)

2009-08-15 @ 17:07:32
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0