Kanske anledningen?

Min dator har blivit trög på sistone, kan knappt kolla på ett Youtube-klipp utan att det hackar. Och det tar lång tid att starta upp internet. Jag tänkte att det kanske var för att jag hade för mycket bilder, så jag gick in i mina mappar och kollade, jag insåg att jag måste verkligen rensa i bildmapparna. Inte till min förvåning hade jag mycket egobilder, i varje mapp typ. Haha. Kanske är det dom som tar upp alldeles för mycket plats? Jag tror nog det..





Jag kommer ihåg hur jag verkligen inte gillade denna hårfärg, Sarah hade gjort ett försök att slinga mig blondare förut, men det blev kritvitt, så jag gick till en frisör och färgade mörkare slingor över.


En till bild med hårfärgen jag inte gillade..


En av de få bilderna på mig med upsatt hår..




Haha, det ser ut som jag är hur stel som helst, och har världens spetsigaste näsa.. varför hade jag ens kvar den i mappen?


HejjagärentrogenGaybloggen.com-läsare

Tack och hej för mig.. var detta inlägg speciellt nödvändigt egentligen? haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0