Det är ju trots allt bara vatten!

Gäääääääääääääääääääsp... Idag gick jag och Helene upp vid nio på morgonen. Hennes mormor ringde och frågade om vi ville följa med till Gävle och shoppa. Och vad tror ni vi gjorde? Följde med såklart!
Jag shoppade;
* En Mascara
* En svart kofta
* Två halsband

Så jag är nöjd. Var nära på att köpa ett par Reebook-skor för 499:- (eftersom det var barnstorlek, haha. Men skorna var riktigt fräscha.. Helvita med ett blått Reebook-märke.) Men jag struntade i det. Ska lägga ut pengar på mitt hår nu hade jag tänkt, måste klippa topparna lite grann och slinga det mer ljust. Ska ner på stan i morgon med Helene och först kolla hur mycket pengar jag har på mitt konto (ångest!) Sen boka tid hos frisören.
Vad har jag annars gjort idag? Eller rättare sagt, vad har jag och Helene gjort mer idag? När vi kom hem från Gävle spelade vi lite TV-spel, haha. Jag spelar inte TV-spel ofta, men det är ju riktigt roligt när man väl gör det.
Efter det gjorde vi mat, köttfärssås med potatismos. Riktigt gott! När tallrikarna var tomma och magarna var mätta så spelade vi lite mer TV-spel. När vi tröttnade på det spelade vi lite kort istället - Chicago. Jag vann! Buster var med och spelade ett tag också, men han såg inte så road ut...
Sen åkte Helene hem.. Jag gjorde i ordning mig och gick hem hit, och vad tror ni händer? Innan jag går kollar jag ut om det regnar, vilket det itne gör. Så jag struntar i att ta med mig ett paraply. Går där på vägen, sommarklädd, vad händer inte trehundra meter senare då? Jo, det börjar ösregna. Blev jag lite less? Ja! Men jag ska inte klaga alltför mycket, det är ju trots allt bara vatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0