Arg solgud?

Sov hos Madde igår. Jag, Madde och hennes mamma gjorde varma mackor med kantarellstuvning på, och tomat och mozarellaost på sidan om. Sen käkade vi lite rökt sik med majonäs, riktigt gott!
Efter det rullade vi igång en film, "Made of honour". En romantisk komedi, den var bra, men lite för förutsägbar. Vi somnade väl runt tre på natten tror jag, och vaknade halv tre. Vår frukost bestod av rostade mackor och mjölk. Sen begav jag mig hemåt. Efter ett tag gick jag ner på stan igen och fikade med Madde på Waynes Coffee. Jag köpte en Mocca-kaffe och Madde köpte en Kaffelatté och en morotskaka. Vi träffade på två kompisar till Madde, och satte oss ner och fikade med dem. Sen kom en annan kompis till Madde och gjorde oss sällskap. Vi satt där från halv sex till åtta på kvällen, haha. Pratade om allt mellan himmelen och jord! När de stängde gick jag hemåt till mamma, för hon och Peter har kommit hem från Danmark. Buster blev glad att se mig och viftade nästan sönder svansen, haha. Mamma hade köpt Christina Aguileras parfym till mig, väldigt snällt av henne och jag blev riktigt glad!
Nu ska jag nog kika på en film eller något, eller kanske jag ska vara duktig och rensa lite i kartongerna? Hm, tough choice..
Och just ja, appropå min rubrik. I tre dagar nu, nästan i sträck, har det börjat regna varje gång jag går hemåt! I fredags regnade det så hela jag blev genomblöt, i Söndags regnade det och haglade på mig och idag regnade det när jag var påväg hem.. Har jag gjort nåt som har förargat solguden kanske? Tåls att fundera på..



Jag rekommenderar starkt Waynes Coffeés Mocha-kaffe!



Pafymen luktar riktigt gott! Den kommer användas.




Är Helios arg på mig? (nej jag visste inte att han hette så, googlade fram det).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0