Torsdag

Guten Tag!
Just nu lyssnar jag på lite musik, ska snart bege mig ner mot staden och fixa lite ärenden.
Igår var det sista skoldagen innan lovet, det gick bra.. vi gjorde inte så mycket, diskuterade vad alla skulle göra för projektarbete. Jag ska själv skriva en novell på cirka tio sidor, kommer nog gå bra.
Så nu har jag lov till den 19:e, hur underbart är inte det? Ska bli otroligt skönt!
Annars igår så var jag med Nat och Bea, vi var inne i stan och kikade på tapeter eftersom hon ska flytta hemifrån snart. Vi hittade ett par tapeter för ett väldigt bra pris, så det var roligt. Efter det åkte vi och käkade lite middag. Sen skulle Natalie till sitt jobb för att hämta ett papper, så vi åkte igenom staden till coop och fastnade där ett tag, firade våren med hjälp av en glass. När det var avklarat så åkte vi till ljusne för att lämna av Bea. Och ibland är jag bara för smart! (suck)
- Men varför heter det bananlådor egentligen?
- Ehm, kanske för att det har varit bananer i dom? Om du kollar på kartongen ser du att det är bilder på bananer.
- Jaha, då fattar jag..
- Nu var du verkligen inte smart Christine, haha.
Nej, men alla kan väl inte vara smarta hela tiden? Hur som helst så åkte jag och Nat hem till henne och var där ett tag, hon lagade mat som hon skulle ha till lunch i dag.
- Vad ska du laga för något?
- Jadu, nåt jävla hopkok.
Haha, så om Nat ska ge ut en kokbok någon gång så har vi ett perfekt namn på den; Ett jävla hopkok.
Efter det så for vi till hennes farmor och var där ett tag. Klockan blev typ halv tio och vi började bli sömniga, så vi tog en tripp till båthamnen sen in till stan för att släppa av mig.
När jag kom in så kände jag för att ta en promenad på en gång, så jag ringde Daniel och gick ut och gick i en timme och tjugo minuter ungefär. Det var väldigt härligt. Jag somnade snabbt senare på kvällen/natten.
Nä, nu ska jag springa ner till stan.. undrar om det är för kallt med skinnjackan? Hm.. Nä, det går nog bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0