Tisdag

Goddag.. eller god afton blir det väl nu antar jag.
Just nu gör jag inte mycket, sitter och sneglar på TV:n (desperate housewifes) och lyssnar på Sarah när hon spelar gitarr medan jag bloggar.
Idag vaknade jag runt klockan två på dagen. Var en aning utmattad av den långa tågresan hem från Daniel igår. Jag ska berätta om mitt besök där i nästa inlägg, när jag sitter hemma vid min egen dator. Vilket troligtvis blir i morgon. Det jag kan säga nu är att jag hade mycket trevligt hos Daniel.

Annars idag åkte jag till Gävle runt halv sju. Sarah guidade mig från tågstationen hem till hennes lägenhet. Det gick alldeles utmärkt! Nu hittar jag själv hädanefter.
Jag, madde och Sarah har inte gjort så mycket. Vi käkade när jag kom hit och pratade ikapp lite. Sedan drog madde iväg till Glenn. Vi ska gå och möta henne snart när hon ska hem därifrån. För det är ju så långt bort till Glenn, typ hundra meter. Men det är härligt med lite luft också.
I morgon åker jag hem vid tio kanske, det beror på om jag ska kika lite i affärerna innan jag åker hem igen. När jag kommer hem ska jag troligtvis träffa Moa, Hanna och Johanna som är på besök. Ska bli roligt.
På måndag börjar skolan igen.. och jag har inte börjat skriva på mitt projektarbete ännu.. jag måste skärpa mig nu! Jag börjar väl med det på torsdag eller så..

Nä, nu bytte Sarah kanal på TV:n och Scrubs visas, det måste jag glo på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0