Tisdag

Nu sitter jag hemma hos pappa. Elias vill att jag ska gissa vad han har i sin svarta glassburk om och om igen. Ska snart börja gå och möta Sandra. Vi ska ta en promenad, men det blir en väldigt lugn promenad för min del. För min hosta har inte blivit bättre. Det ska bli trevligt att träffa Sandra och prata ikapp lite. Plus att jag får se hennes nya lägenhet. Sen ska jag träffa Hanna och Johanna en snabbis.
I morgon ska jag träffa Nathalie under dagen. Sen ska jag hämta Elias på dagis runt fyra.
Och jag är fortfarande på dåligt humör. Jag är less helt enkelt!


Even when you've paid enough
Been pulled apart or been held up
Every single memory of the good or bad
Faces of luck

Don't lose any sleep tonight
I'm sure everything will end up alright
You may win or lose

But to be yourself is all that you can do

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0