Söndag

Hello Hello.
Just nu sitter jag och lyssnar på The Used medan Daniel lagar mat (spaghetti och köttfärssås). Jag hjälper till ibland, men jag är ingen mästerkock så det är mest han som står vid spisen.
Idag har det inte hänt så mycket, vi skulle egentligen åka iväg på påskmiddag hos hans moster, men jag åkte på feber igår och Daniel är även lite krasslig. Så det blev ingen middag.
Vår frukost var ju inte precis den bästa.. Cheesecake, chips, kex och cola. Haha! Inget annat har vi ätit idag.. Så det ska bli gott med mat.
Igår mötte vi upp hans kompis Johan och hans vän. Vi åkte in till Skövde och åt lite mat, sen skulle de iväg på krogen. Jag hade ont i magen och var trött, så det blev ingen utgång för mig och Daniel. Vi åkte hem och kikade på Big Brother 2006 istället.. Nu har vi typ bara fyra avsnitt kvar. Spännande! Eller ja, inte så mycket för mig eftersom jag vet vem som vinner. Men jag säger inget.
Nu när man kikar på Big Brother så vill jag så gärna att det kommer en ny säsong.. Men det blir det nog inte någon gång framöver.
I morgon ska vi handla hårfärg till mig och färga mitt underhår. Ska bli skojigt. Jag älskar att färga håret.. men det sliter oerhört mycket.. Det är synd. Sedan kommer vi nog inte hinna med så mycket mer. För mitt tåg hem går vid halv fyra. Kommer fram till Gävle vid åtta.. Då drar jag hem till Lotte en sväng innan tåget till Söderhamn går. Så jag är väl hemma vid tio på kvällen i morgon.
I veckan vet jag inte riktigt vad som händer ännu.. Jag är ledig i allafall, vilket är extremt skönt. Ska plugga lite i allafall, har ett projektarbete som inte skrivs av sig själv!
Nä, nu ska jag hjälpa till lite. Kan duka bordet, för det krävs inte så mycket erfarenhet för att klara av det..
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0