Söndag

HejHej.
Just nu gör jag inte så mycket. Sitter och lyssnar på musik och så. Nyser gör jag också, har gjort det hela dagen. Men så är det när man är förkyld. En väldigt jobbig hosta har jag också fått. Hoppas jag blir bättre snart!
Annars idag har jag inte gjort mycket. Har varit så klen på grund av förkylningen. Vaknade vid två ungefär. Kikade på Tv en stund, sen gick jag upp och gjorde i ordning mat, fiskgratäng. Sedan satte jag mig framför TV:n igen. Och där satt jag till klockan fem ungefär. Då kastade jag in en tvätt i tvättmaskinen. Efter det satte jag mig framför TV:n igen till tvätten var klar, då hängde jag upp den på tork medan jag sneglade på Gossip Girl.
När Gossip Girl var slut hoppade jag in i duschen. Efter det ringde jag Daniel och vi snackade ett tag.
Jag har inte gjort så mycket idag, men så är det ibland. Skulle vilja gå ut och gå, men då kommer hostan bara bli värre. Så jag spar promenaden tills i morgon eller så.
I helgen har jag varit med Moa, Hanna och Johanna. Det var varit roligt.
I morgon börjar skolan igen.. Det tycker jag ska bli roligt. Sätta igång med skrivandet igen.
Och mitt internet till min egen dator fungerar fortfarande inte.. Och jag ska ju informera er om vad jag har gjort mer under mitt lov. Men om jag inte får igång mitt internet tills i morgon så bloggar jag från denna dator (mammas och peters arbetsdator).
Nä. nu ska jag ta och blåsa håret, sedan kika på en Beck-film. Adjö!


jag och moa


jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0