Skitdag

Ni vet en sån där dag när humöret är på botten. När allt känns skit. När ingenting är roligt och man irriterar sig på allt? Jag har en sån dag idag.
Dels för att jag har en väldigt obehaglig hosta som har hållt mig vaken hela natten och ger mig huvudvärk så fort jag hostar till. Plus att jag får svårt att andas.
Som pricken över i:t så fungerar fortfarande inte mitt internet, och när jag ska blogga om längre saker vill jag gärna sitta vid min egen dator och skriva, men det ser inte ut som att det blir så. Så jag ska försöka blogga senare om jag inte är på alltför dåligt humör.
Suck.
Hoppas det händer något roligt innan dagen är slut. För just nu är jag så otroligt less!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0