Onsdag

Hello
Idag vaknade man vid fyra, känns inte så bra att sova bort halva dagen.. men det har tydligen regnat hela dagen, så det känns inte allt för hemskt.
Igår tog jag och Daniel det lugnt, vaknade och kikade på Big Brother. Sen åkte vi in till Skövde för att jag behövde fylla på mobilen. Jag tror vi åkte till tre ställen som inte hade Parlino, men sen när vi åkte till pressbyrån hade jag tur och kunde fylla på mobilen. Sedan åkte vi runt lite i Skövde, stannade vid en slags rastplats och käkade glass och kikade ut över staden. När det var  avklarat så for vi en sväng till Hjo.
Just nu gör jag inte mycket, ska snart ta och göra mig i ordning. Senare ska vi möta upp Mattias och Cissi och käka lite mat och hitta på nåt mer.
Så mycket orkade jag skriva just nu. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: daniel

wääääj!

2009-04-08 @ 23:29:55
URL: http://arenblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0