Onsdag

Hallå hallå.
Just nu sitter jag hemma hos Moa och Hanna. Moa och Johanna sover, jag och Hanna är inte trötta.. Så vi ska ta och spela lite kort nu hade vi tänkt.
Idag har jag varit i Gävle en sväng. Jag sov hos madde och Sarah inatt och åkte hem runt tre. När jag kom hem gjorde jag i ordning två mackor och kikade på Top Model. Sen gick jag hem till Moa och Hanna. Vi satt och kikade på TV ett tag. Sen kom pappa och skjutsade Moa och mig till en bilverkstad för vi skule hämta alfan som de hade bytt fäljar på.
Väl hemma hos dem igen spelade vi lite wii och så. Sen gick vi ner på stan och käkade lite mat. När vi var mättna och belåtna gick vi hem hit igen och kikade på TV.
I morgon ska jag följa med Moa när hon ska klippa och slinga sitt hår. Sen vet jag inte vad som händer, men vi hittar nog på något roligt!
Jag ska uppdatera er mer om vad som har hänt på sistone, men det är fel på mitt internet hemma, ska försöka lösa det nu i veckan. Jag vet inte riktigt vad som är fel.. Det är lite drygt. Men det ordnar sig nog.
Nä, nu ska jag och Hanna spela lite kort som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0